وظایف کمیته ترفیعات
1. هماهنگی برگزاری جلسات ترفیعات طبق برنامه تعیین شده که به شکل فصلی برگزار می شود.
2. ارسال نامه و اعلام تاریخ ترفیعات هر عضو 150 روز قبل از تاریخ جلسات و درخواست ارائه مدارک به کمیته ترفیعات به صورت فایل و در موارد خاص دستی
3. بررسی مدارک و امتیاز دهی مدارک در حیطه های مختلف فعالیت شامل (فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی)
لازم به ذکر است امتیازات توسط واحد های مربوطه تایید و در نهایت جمع بندی امتیازات بر مبنای آیین نامه ارتقا اعضای هیات علمی صورت می پذیرد.
4. برگزاری جلسه با ریاست معاونت محترم آموزشی و اعضا هیات علمی و اعلام نتیجه بررسی به اعضای محترم طی نامه کارتابلی
5. انشا صورتجلسه مربوطه و مصوبات آن همراه با تایید و امضا اعضای جلسه توسط نماینده کارگزینی و ذخیره آن در فایل کارگزینی
6. درج اعطای پایه های سالیانه و تشویقی اعضا در احکام کارگزینی