• 1400/12/09
  • - تعداد بازدید: 207
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وظایف کمیته ترفیعات

1. هماهنگی برگزاری جلسات ترفیعات طبق برنامه تعیین شده که به شکل فصلی برگزار می شود.

2. ارسال نامه و اعلام تاریخ ترفیعات هر عضو 150 روز قبل از تاریخ جلسات و درخواست ارائه مدارک به کمیته ترفیعات به صورت فایل و در موارد خاص دستی

3. بررسی مدارک و امتیاز دهی مدارک در حیطه های مختلف فعالیت شامل (فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی)

 لازم به ذکر است امتیازات توسط واحد های مربوطه تایید و در نهایت جمع بندی امتیازات بر مبنای آیین نامه ارتقا اعضای هیات علمی صورت می پذیرد.

4. برگزاری جلسه با ریاست معاونت محترم آموزشی و اعضا هیات علمی و اعلام نتیجه بررسی به اعضای محترم طی نامه کارتابلی

5. انشا صورتجلسه مربوطه و مصوبات آن همراه با تایید و امضا اعضای جلسه توسط نماینده کارگزینی و ذخیره آن در فایل کارگزینی

6. درج اعطای پایه های سالیانه و تشویقی اعضا در احکام کارگزینی

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: